16 maja 2012

Co mi w duszy gra

Kawałek mnie. Miejsce, o którym nikt nie musi wiedzieć. Gdzie nie trzeba nic udawać, chować się i bać. Uwielbiam lody. Najbardziej śmietankowe, ale gruszkowe i miętowe chyba też. I czekoladę milkę z orzechami i miętowo - gruszkową. Kocham jagody. Mój ulubiony kolor to żółty. Nie znoszę długich paznokci. Zawszę robię herbaty, których nigdy nie wypijam. Rozmawiam sama ze sobą. Setki razy opowiadam sobie te same historie. I uśmiecham się, szczególnie przy Tobie, ale wcale nie jestem szczęśliwa. Godzinami gram w pasjansa odgrywając dialogi w mojej głowie. Niewątpliwie mam coś z egoistki, lubię skupiać się na sobie. Lubię jeść herbatniki z nutellą, mleko z truskawkowymi cini minis, gruszki, kurczak burgery, sernik i ciasto francuskie. Postradałam zmysły całe wieki temu. Nie lubię kotów, wolę psy. Jestem uzależniona od kawy, takiej z mlekiem i cukrem, od słuchania muzyki, od patrzenia przez okno z dwunastego piętra, mimo że widok codziennie jest ten sam, od różanej pomadki bebe, a najbardziej chyba od marzeń o życiu jakie chciałabym mieć. Nie umiem tańczyć, zabijam kwiaty, źle działam na urządzenia elektryczne, nie mam orientacji w terenie, ciągle się gubię, rzadko się zakochuję, mam chorobę lokomocyjną, namiętnie kopię gołębię. Karmię kaczki chlebem, bo podobno im szkodzi. Nie lubię ptaków. Być może mam coś z perfekcjonistki. Jestem zawsze punktualna. Nigdy nic nie gubię. Może tylko wtedy jak się zakocham. Gdy się stresuję boli mnie obojczyk. Nie lubię, gdy ktoś dotyka mojego nosa. Nie znoszę obcych stóp. Głaskałam ptasznika. Bilansem plusów i minusów, lubię swoje życie, mimo że prawie nic nie jest po mojej myśli, ale chyba to jest dobre w życiu, uczy nas to jak cierpieć i jak być szczęśliwym. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Tak, wierze w przeznaczenie.

Emika - Professional Loving

2 komentarze:

  1. Nie lubie ptakow. Byc moze mam cos z perfekcjonistki - to moje ulubione!!! Hahahah, rzucasz chlebem, bochenkami w te biedne kaczki! Poza tym fajny pamietnik, dobrze ze masz spisane co lubisz itd bede miala latwiej przy prezentach:d kiedy masz imieniny? Zapomnialam.. jakby co to J ma dzis i ma depresje znowu. Jak go slucham to mi sie odechciewa...i pomyslec ze ja sama sie tak zachowuje czesto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 10 czerwca, a Ty wiem, że w wakacje, ale też nie pamiętam :) Ok, czas zająć się depresją Jota ;)

      Usuń