31 sierpnia 2012

Prawdopodobieństwo

Dwadzieścia dwa lata, metr sześćdziesiąt pięć wzrostu, dwadzieścia osiem zębów, dwa pieprzyki na plecach, dwie złamane kości, sześćdziesiąt dziewięć tysięcy przespanych godzin, czwarty rok studiów, dwójka rodzeństwa, trójka przyjaciół, dwoje dzieci, trzy kolczyki, dwunaste piętro, czteroletni związek, siedem tabletek, pięćdziesiąt dziewięć metrów kwadratowych, trzy ekstrakcje, sto osiemdziesiąt kilometrów, piętnaście lat nauki, sto siedemdziesiąt pięć punktów, siedemset sześćdziesiąty trzeci dzień żałoby, cztery puste pokoje, dwa tysiące osób spotkanych na mojej drodze. W liczbach jest taki spokój. Pięćdziesiąt procent szans, że się w kimś zakocham i pięćdziesiąt procent, że ktoś zakocha się we mnie. Szanse znacznie spadają, gdy mówimy o dwóch tych samych osobach. Spadają jeszcze bardziej, gdy weźmiemy pod uwagę wadę wzroku minus dwie doptrie. Nie musimy liczyć prawdopodobieństwa, żeby wiedzieć, że wszyscy mamy gówniane szanse na odwzajemnioną miłość i szczęście.

Okazuje się jednak, że nie wszystko jest policzalne. Może szkoda.

4 komentarze:

  1. Do czasu aż zacząłem snuć dalekosiężne plany i zauważyłem, że to nie jest kwestia drugiej osoby tylko moich wymagań. Co do profesji to wezmę sprzątaczkę, kucharkę, cukiernika, stripteaserke, kierowcę z własnym autem, masażystkę, kompana do nurkowania i gier komputerowych, trenera i wiele wiele innych:P także może coś trafimy ;-) widzę zmiana profilowego ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak chyba jest, że problem leży zwykle w nas, ale czasami o tym nie wiemy. Dziś robię za cukiernika - 12 jagodowych babeczek gotowych do spożycia :) Lubię zmiany. Miłej nocy.

      Usuń
  2. O, znów zdjęcie mojego autorstwa;) I kto tu jest kradziejaszkiem?;) No z tym "gotowych do spożycia" to wiadomo, że może być różnie! Ty lubisz zmiany? Wow, to zmień plan wyjazdu do B. w wyjazd!;) Dobranoc, Patafianinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorstwo Twoje, ale na zdjęciu jestem ja, więc jakieś tam prawa też do niego mam :) Wyszły mi lepsze niż te ostatnio ;) Lubię małe, miłe zmiany. Spoko, wymyślam właśnie plan wyjazdu, buziaki Bobku!

      Usuń