30 sierpnia 2012

Śmiech

Tego mi właśnie brakuje.



Tego pojebania i śmiechu ;)

5 komentarzy:

  1. To trzeba sprawić by się tak działo. Na pewno jakoś się da. Tak poznałem Twoją przyjaciółkę, ale w przeciwieństwie do niej nie szukam przyczyn .

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz w łeb za te zdjęcia, Gomint! Ja też nie szukam przyczyn, Łukaszu. Chciałam Ci tylko powiedzieć/napisać, że nie ma sensu rozpamiętywać czegoś, co już minęło. Czy wszyscy mężczyźni tak rozpamiętują? Kobiety o wiele lepiej radzą sobie z rozstaniami. Po co tak się męczyć? Jest na tyle miliardów, że warto znaleźć kogoś lepszego i wartego naszej uwagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fajne są te zdjęcia, pamiętam jaka byłam zmęczona tego dnia po egzaminie z biochemii. Tutaj zgadzam się z Tobą Olu. Czasami po prostu nie warto tracić czasu.

      Usuń
  3. Stało się!
    nieoczekiwanie, niespodziewanie zauroczyłam się tym miejscem!
    Rewelacyjnie się Ciebie czyta Dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń